Magnet Board

Magnet Board
Uploaded on Oct 2, 2010
Uploader: Admin

Rate It!

427 x 70 x

Comments

tl;dr

dr;tl

tl;dr

Take those damn magnets off the fridge!

Needs moar loopyschoopy arms.

the door holds closed with magnets. in the seal. thats how it keeps the cold from leaking out around the edges of the door.... so........the game?

First that says so

#24204 they mean the crappy magnets that are used to hold up papers on the fridge

im travelling back in time...
this is from before trollscience had own authors
...extracted from 4chan

U mad, fridge magnet fags? Problem, kids?

...so i does work

needs more trollfaces.

tl;dr

needs more trollface.

too long, didn't read.

TL;DR

Needs More Magnets!!!!!1!!1one!!11!

the more you know

yeah

What is this I don't even...

How do thise damn magnets work anyways?

****in magnets...

This is what will power our spaceships to find and defeat xenu

And I don't wanna talk to a scientist. Y'all mother****ers lying, and getting me pissed

Magic magnets!!

tl;dr

tl;dr

lawl iron

gumgum is jelly of first trollscience to use magnets

@#21770 its me, not troll

Looks like v

First

@ #90151: what is it? are you trying to be me? stop being me!

dt;rl

But the magnet and metal will just stay together and not move

Just because two magnets are together doesn't make them push anything.

Name (optional):

Comment:

HTML is removed...PROBLEM?